Článek PRINCIP PANDOŘINY SKŘÍŇKY

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: PRINCIP PANDOŘINY SKŘÍŇKY

19. 09. 2016 - 15:36

dýfí: Máte to čtivě napsané, ale bohužel jen opakujete to, co jste slyšel v tzv. konspiračních dokumentech. Kdybyste zapátral víc do hloubky, za pár týdnů byste to viděl jinak..

19. 09. 2016 - 20:16

bororo: Dobrý den,děkuji za komentář. Samozřejmě čerpám z dostupných informací, nebyl jsem u toho.Jenomže nepřijímám konspirační teorii bez výhrad, snažím se najít některé nové souvislosti. Byl bych ale rád, kdybyste mě naznačil kam mám zpátrat do hloubky. Celá teorie-konspirační i oficiální- stojí a padá se schopností či neschopností teroristů ovládat proudové letadlo. František Kašpárek

---
bororo.pise.cz

20. 09. 2016 - 10:49

dýfí: Tohle je všechno už dávno vysvětlené. Nevím jakým způsobem probíhá letecký výcvik dopravních letadel, ale všeobecně oni s tím letadlem nemuseli ani vzlétat, ani přistávat, což jsou nejobtížnější manévry. Tady šlo jen o nasměrování letadla správným směrem a klesnutí do správné výšky. Podceňujete jejich přípravu i motivaci. Další fakt je, že tady chybí i 250 lidí, kteří v těch letadlech byli a kteří před nárazem podávali detailní zprávy o situaci v letadlech i únoscích.. Je o tom natočeno několik dokumentů i s výpověďmi příbuzných z obětí z letadel.. namátkou mě napadá "Flight 175, as the world watched".. Musíte hledat jiné zdroje než ty konspirační..

Malý návod jak poznat konspirační zdroj od seriózního zdroje: Konspirační bude vždycky hlasitější a bude vám všechno servírovat na zlatém podnosu Kromě faktů a souvislostí

20. 09. 2016 - 15:49

bororo: Děkuji za cenné rady ohledně rozeznání konspirace od faktů. Je to sice zjednodušené, ale budiž. Nechci aby to vypadalo jako uražená ješitnost nebo tak něco, ale ještě jednou budu reagovat.Koneckonců proč si trochu nepodiskutovat. Zůstaneme u našich zázračných pilotů. Mluvil jsem s pilotem dopravního letadla, který má patnáctiletou praxi. K vletu do zdi Pentagonu, když letadlo muselo předtím kopírovat terém téměř těsně nad zemí, řekl, že kdyby to nebyla masová vzažda, nazval by to majstrštykem, na který by si on osobně netroufal.Také nálet do věží označil za komlikovanou záležitost. Pilot, který mění takto radikálně trasu, musí složitě vypočítat poloměry obratu, a stačí nepatrná chyba aby cíl minul o několik stovek metrů.Tedy mýlíte se, pokud se domníváte, že směrování letu je něco jako řízení auta. Zeptal jsem se ho jaké má vysvětlení. Řekl, že konspirační teorii nevěří, ale pro ten let nemá vysvětlení žádné,prý to nechápe.Ostatně jedno letadlo havarovalo. To je zajímavá indicie.Rád bych věřil oficiální teorii, ale ta je, žel, děravá jako příslovečný cedník.

---
bororo.pise.cz

21. 09. 2016 - 09:02

dýfí: My ale nevíme, kolik toho ten váš pilot doopravdy ví o 11. září, spousta lidí má jen povrchní znalosti, proto se jim zdá oficiální vysvětlení nedůvěryhodné. Konspirátoři často přicházejí s tvrzením, že za jejich názory stojí uskupení inženýrů, pilotů nebo hasičů a ti jsou zase hlasitější než naprostá většina pilotů, inženýrů a hasičů, kteří s oficiální teorií nemají žádný problém.

20. 11. 2016 - 22:01

ge-general electric: Letadlo ve výšce 500feet může stoupat nebo klesat(přesné navedení pomocí ILS)konstantní lineární let je vyloučen.Prostě motory v téhle výšce nefungují.A trefit dopravním letadlem mrakodrap bez sestupného navádění zcela nemožné(natož dvakrát)